Sunday, September 7, 2014

Svět potřebuje Avengers

Léto se pomalu blíží ke konci a za 6 dnů mi odletí Michael :-( Rozhodli jsme se na poslední chvíli jet do NYC na Avengers exhibici a stálo to za ty peníze! Hned u vstupu vám vyrobí plastové jmenovky, které pak používáte v průběhu celé exhibice. Krom vystavených kostýmů herců, mají interaktivní programy - změřit si sílu s Captain America, létat a bojovat s Iron Man - což bylo fakt skvělý!, nebo si nechat změnit DNA na tu samou, co má Hulk. Jediná škoda byla, že se nedá fotit :/




Pak jsme si zašli na večeři do české Cafe Prague. Po skoro dvou letech jsem si dala smažák :D moc mi chutnalo, ale poznala jsem, že je to české :D Nechali mi jeden příbor na salát i na jídlo a nedoplňují pití :D Na to už nejsem zvyklá. Škoda, že nikdo nemluvil anglicky a pořád nám slečna přála bon appetit :D Ale bylo to skvělé, dát si zase jednou české jídlo :)




Teď už nás čeká jen Six Flags a je pomalu čas se loučit :(

No comments:

Post a Comment